Thursday, April 5, 2012

FREE BACKLINKS

Backlink atau pautan kembali sangat penting kerana ianya memberikan nilai populariti kepada laman kita. Ingin saya tekankan yang tidak semua pautan kembali ini memberikan keuntungan. Terdapat pautan kembali yang baik dan buruk. Pautan kembali yang baik berasal dari laman web yang berguna dan kebiasannya mempunyai skop atau tema (content) yang sama. Pautan ini membolehkan proses populariti berlaku dengan lebih pantas.

Manakala pautan kembali yang buruk berasal dari laman yang tidak dikenal pasti. Pautan seperti ini perlu dielakkan. Sekiranya anda mendapati ada laman-laman web yang menggunakan pautan kembali ke laman anda, hantarkan permintaan kepada tuan empunya untuk membuang pautan tersebut.

Sekiranya anda seorang yang tidak aktif dalam melakukan pautan kembali, aktiviti membeli pautan boleh dipraktiskan seandainya anda yakin dan tidak kisah mengenai kewangan. Tetapi tidak salah untuk kita praktiskan teknik yang percuma terlebih dahulu.

Berikut adalah beberapa contoh Backlinks, Untuk yang selebihnya silalah ke page:
Link

My Ping in TotalPing.com My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Automatic Backlink Exchange My Ping in TotalPing.com Free Automatic Backlink http://Link-exchange.comxa.com Florists Links Text Back Links Exchanges Easy Backlink,Free Instant Backlink Free Automatic Link Unlimited Backlink Unlimited Backlink Unlimited Backlink Unlimited Backlink Elvira Cardenas - Streichquartett Unlimited Backlink Free Backlinks Free Automatic Link Blogs and More - Plugboard http://lieblinks.blogspot.com/ Free Automatic Link Teman Link Unlimited Backlink Exchange Free Automatic Link Unlimited Backlink Exchange Kostenlose Backlink Austausch Free Backlinks Free Backlinks Free Automatic Link Free Automatic Link Kostenlose Backlink Austausch Backlink Exchange calendario-biblico Cholita Enlaces Gratis Free Automatic Link Free Automatic Link Free Backlinks Exchange Free Automatic Link kostenlose backlinks kostenlose backlinks Free Automatic Link Unlimited Backlink Exchange Free Automatic Link Tukar Backlink Exchange Power Backlink Exchange AllNewsSite Link Exchange

4 comments:

Alang-alang Melawat Jangan Segan-segan Untuk Komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...